به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان : ابوالفضل نرسی، سرپرست شرکت گاز استان گلستان، با اشاره به اهمیت پاسخگویی مستقیم به مردم اظهار کرد: این ملاقاتها فرصتی برای شنیدن دغدغهها و صدور دستورات لازم برای رفع سریع مشکلات در چارچوب ضوابط و مقررات است.
وی بر لزوم تکریم اربابرجوع تأکید کرد و افزود: پاسخگویی همراه با احترام، نهتنها به رضایت شهروندان منجر میشود بلکه جلوهای از تعهد سازمانی و مصداقی از عبادت در خدمترسانی است.
مهندس نرسی بر استمرار این دیدارها تأکید کرد و گفت: ارتباط چهرهبهچهره با مردم، موجب افزایش شفافیت، تسهیل در روند حل مسائل و تقویت سرمایه اجتماعی شرکت میشود.
گفتنی است، ملاقات مردمی با مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان، هر سه شنبه از ساعت ۸ تا ۱۲ ظهر برگزار میشود و تمامی مشترکین میتوانند با مراجعه حضوری، درخواستها و مسائل خود را مطرح کنند.
دیدگاهتان را بنویسید