×
×
آخرین اخبار

رئیس شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان تاکید کرد؛ نقش محوری مدرسین، طلاب و منابع آموزشی در ارتقای مدارس علمیه

  • کد نوشته: 3762
  • ۶ شهریور
  • 57 بازدید
  • ۰
  • آخوند قره باش، در نشست مشاوران دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور در گنبدکاووس، بر نقش محوری مدرسین مدارس علمیه، طلاب و منابع آموزشی تأکید کرد.
    رئیس شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان تاکید کرد؛  نقش محوری مدرسین، طلاب و منابع آموزشی در ارتقای مدارس علمیه
  • به گزارش خدمت گلستان به نقل از روابط عمومی مرکز اسلامی گلستان، آخوند عبدالباسط قره‌باش، در نشست مشاوران دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور در گنبدکاووس بر نقش محوری مدرسین، طلاب و منابع آموزشی در ارتقای مدارس علمیه تأکید کرد و گفت: مرکز اسلامی گلستان افتخار دارد که با همراهی بزرگان و دلسوزان تعلیم و تربیت دینی، در ارتقای سطح علمی و فرهنگی مدارس علوم دینی اهل سنت استان نقش مهمی ایفا می‌کند.

    رئیس شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان، با اشاره به اهمیت تداوم انقلاب اسلامی و ارزش شهدای انقلاب افزود: یاد و خاطره شهدای عزیز انقلاب، به ویژه فرماندهان ارشد نظامی، همواره چراغ هدایت و انگیزه‌ای برای ادامه مسیر انقلاب اسلامی است که با رهبری حضرت امام خمینی (ره) و حمایت مقام معظم رهبری، حفظ شده است.
    آخوند قره‌باش ادامه داد: در این نشست علمی-آموزشی که با حضور مشاورین دبیر شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور و بزرگان مدارس علمیه و نخبگان علمی و فرهنگی برگزار شده است، بر اهمیت همکاری و هماهنگی میان مدرسین، طلاب و منابع آموزشی تأکید شد.
    وی اظهار کرد: این سه عامل کلیدی، ستون‌های اصلی پیشرفت مدارس علوم دینی به شمار می‌روند.

    رئیس شعبه گنبد مرکز اسلامی گلستان، همچنین در خصوص برنامه‌های آموزشی در حوزه علوم دینی گفت: طلاب مدارس علوم دینی در دوره‌های مختلف با مباحثی همچون علوم قرآنی، حدیث، اصول فقه، صرف و نحو، ولایت فقیه، منطق و ادب، آشنا می‌شوند و برای اثرگذاری بیشتر در جامعه، این نشست‌ها فرصتی مناسب برای بیان دغدغه‌ها و هم‌افزایی میان مدرسین و مدیران فراهم می‌کند.
    آخوند قره باش، در پایان خاطرنشان کرد: امید است مطالب و مشکلات مطرح‌شده در این نشست به دبیر محترم شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت کشور انتقال یابد و با تصمیمات اتخاذشده، گامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت آموزشی و فرهنگی مدارس علوم دینی برداشته شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *