×
×

ارتباط آسان با شرکت گاز گلستان؛طرح درخواست‌ها و شکایات از طریق کانالهای ارتباطی

  • کد نوشته: 6099
  • ۱۹ آبان
  • 56 بازدید
  • ۰
  • یکی از اولویت‌های اصلی گاز گلستان در کنار رسالت توسعه گازرسانی،تسهیل و تسریع درفرآیندارتباط با مشترکین گرامی وپاسخگویی مؤثر به نیازها،درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات است.
    ارتباط آسان با شرکت گاز گلستان؛طرح درخواست‌ها و شکایات از طریق کانالهای ارتباطی
  • خدمت گلستان_در راستای تحقق دولت الکترونیک وکاهش مراجعات حضوری،این شرکت بسترهای متعددی را در قالب سامانه‌های تلفنی والکترونیکی فراهم آورده تا هم‌استانی‌های عزیز بتوانند به‌صورت غیرحضوری هم با حداکثر کارایی، امور مربوط به خدمات گازرسانی خود را پیگیری نمایند.
    رئیس روابط عمومی گازگلستان، در این خصوص گفت:هم‌استانی‌های گرامی می‌توانند به‌صورت غیرحضوری و تنها از طریق سامانه‌های تلفنی و الکترونیکی، درخواست‌ها، شکایات و پیشنهادات خود را ثبت کرده و پیگیری کنند.
    محمدرضا حاجی آبادی اظهارداشت:شهروندان می‌تواننددر ساعات اداری با شماره ارتباط مردمی ۳۲۴۸۰۳۸۵-۰۱۷ تماس گرفته و موضوعات مورد نظر خودرا مطرح نمایند.ضمن اینکه با مراجعه به پایگاه اینترنتی شرکت به
    نشانی www.nigc-golestan.ir، سه مسیر برای ثبت مطالبات خود از طریق بخش ارتباط با مشتریان ،بخش رسیدگی به شکایات(CRM)وهمچنین چت آنلاین را انتخاب نمایند.
    وی با بیان اینکه درکنار خدمات الکترونیکی فوق، شماره ۱۹۴ امداد نیز به طور شبانه‌روزی آماده پاسخ‌گویی به درخواست‌های مشترکین در سراسر استان است افزود:شهروندان می‌توانند در ساعات اداری به‌صورت حضوری نیز به واحد روابط عمومی، بخش رسیدگی به شکایات مراجعه کرده و مشکلات خود را مطرح کنندتا در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *