وی اظهار داشت که پیچیدگی حوزه عملیات در سراسر کشور، نیازمند حرکت مستمر روابط عمومی در کنار سایر بخشهاست؛ به نحوی که این واحد باید در کنار واحدهای تخصصی مانند واحدهای فنی و سامانهای، حضوری فعال و مشارکتی مؤثر در زمینههای مختلف چون طراحی بصری و تولید محتوا برای ارتقاء دسترسی و فهم مردم از خدمات شرکت داشته باشد.مومنی مهمترین مأموریت روابط عمومی را برقراری ارتباط دوسویه اخلاقمدارانه با مخاطبان عنوان کرد و افزود: محتوای منتشر شده در کانالهای رسمی باید به طور کامل «مردمدار و امیدبخش» بوده و مستقیماً در خدمت رفع دغدغههای مردم باشد، نه اینکه صرفاً به انتشار اخبار درون سازمانی محدود شود.این رویکرد، هدف اصلی را تقویت اعتماد عمومی و نمایش خدمترسانی مؤثر شرکت ملی پخش به عنوان یک نهاد حیاتی در تأمین سوخت کشور تعریف میکند.
تکذیب مصرف سوخت مایع در نیروگاههای ری و پرند/ سوخت غالب گاز طبیعی است




دیدگاهتان را بنویسید