×
×

تأکید مدیر روابط عمومی بر نقش عملیاتی و مردمی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی

  • کد نوشته: 6265
  • ۲۹ آبان
  • 53 بازدید
  • ۰
  • در ادامه همایش سوخت‌رسانی زمستانی، مومنی، رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، با تشریح الزامات کار روابط‌عمومی در مجموعه‌ای با گستردگی عملیاتی به وسعت کشور، بر تغییر رویکرد روابط عمومی به سوی یک «واحد عملیاتی» تأکید کرد.
    تأکید مدیر روابط عمومی بر نقش عملیاتی و مردمی روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی
  • وی اظهار داشت که پیچیدگی حوزه عملیات در سراسر کشور، نیازمند حرکت مستمر روابط عمومی در کنار سایر بخش‌هاست؛ به نحوی که این واحد باید در کنار واحدهای تخصصی مانند واحدهای فنی و سامانه‌ای، حضوری فعال و مشارکتی مؤثر در زمینه‌های مختلف چون طراحی بصری و تولید محتوا برای ارتقاء دسترسی و فهم مردم از خدمات شرکت داشته باشد.مومنی مهم‌ترین مأموریت روابط عمومی را برقراری ارتباط دوسویه اخلاق‌مدارانه با مخاطبان عنوان کرد و افزود: محتوای منتشر شده در کانال‌های رسمی باید به طور کامل «مردمدار و امیدبخش» بوده و مستقیماً در خدمت رفع دغدغه‌های مردم باشد، نه اینکه صرفاً به انتشار اخبار درون سازمانی محدود شود.این رویکرد، هدف اصلی را تقویت اعتماد عمومی و نمایش خدمت‌رسانی مؤثر شرکت ملی پخش به عنوان یک نهاد حیاتی در تأمین سوخت کشور تعریف می‌کند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *