ابوالفضل نرسی مدیرعامل این شرکت با تأکید بر نقش مؤثر رسانهها در افزایش آگاهی عمومی گفت:«رسانه ملی با برخورداری از ظرفیتهای گسترده ارتباطی و فرهنگی، یکی از مهمترین کانالهای ارتباطی با مردم استان محسوب میشود و نقشی بیبدیل در آگاهسازی و فرهنگسازی در زمینه مدیریت مصرف انرژی دارد.»
وی افزود: بیشترین میزان مصرف گاز و حوادث ناشی از گازگرفتگی در فصول سرد سال، بهویژه در زمستان، اتفاق میافتد. از این رو، شرکت گاز استان گلستان با بهرهگیری از توانمندیهای صداوسیما بعنوان بازوی فرهنگی شرکت گاز گلستان در مدیریت مصرف هوشمند گاز طبیعی ، در نظر دارد برنامههای آموزشی، گزارشهای تلویزیونی، پیامهای صوتی و انیمیشنهای اطلاعرسانی تولید و پخش کند تا مفاهیم ایمنی و مصرف هوشمند گاز طبیعی به صورت فراگیر میان شهروندان استان ترویج شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به افزایش مصرف گاز در بخش خانگی در این ایام خاطرنشان کرد:«این شرکت به عنوان یکی از دستگاههای پیشگام در توسعه فرهنگ مصرف انرژی، گامهای موثری در زمینه ارتقای دانش عمومی برداشته و اطلاعرسانی از طریق رسانه ملی، به دلیل فراگیری و اعتماد عمومی، ضروری و مؤثر است.»
این همکاری مشترک، گامی مؤثر در اطلاعرسانی، ارتقای ایمنی، و فرهنگسازی مصرف بهینه گاز طبیعی در میان مشترکین استان گلستان ارزیابی میشود.
جشنواره «از خواستگاری تا خانهداری» در گرگان برگزار شد




دیدگاهتان را بنویسید