×
×

هم‌افزایی برای خدمت‌رسانی مطلوب؛ دیدار مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان با فرمانداران غرب استان

  • کد نوشته: 7780
  • ۵ تیر
  • 20 بازدید
  • ۰
  • سید محمد حسینی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان به همراه هیأت همراه با فرمانداران شهرستان‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان دیدار و گفت‌وگو کرد.
    هم‌افزایی برای خدمت‌رسانی مطلوب؛ دیدار مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان با فرمانداران غرب استان
  • در این دیدارها، مسائل مرتبط با تأمین و توزیع سوخت، آمادگی برای مدیریت مصرف انرژی، خدمات‌رسانی به بخش‌های مختلف کشاورزی، حمل‌ونقل و جایگاه‌های عرضه سوخت مورد بررسی قرار گرفت.

    حسینی با تشریح اقدامات و برنامه‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گلستان، بر آمادگی کامل این مجموعه برای تأمین پایدار سوخت مورد نیاز مردم و بخش‌های تولیدی تأکید کرد و تعامل و همکاری فرمانداری‌ها را در پیشبرد اهداف خدمت‌رسانی مؤثر دانست.

    فرمانداران شهرستان‌های کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی، بر تداوم همکاری و هماهنگی میان دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به شهروندان و مدیریت بهینه مصرف انرژی تأکید کردند.

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *