×
×
مدیرکل دامپزشکی گلستان با صدور پیامی، تاسوعا و عاشورای حسینی را تسلیت گفت
  • بسم‌الله الرحمن الرحیم

    «اَلسَّلامُ عَلَى الْحُسَیْنِ وَ عَلى عَلِىِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَ عَلى اَصْحابِ الْحُسَیْنِ»

    حماسه عاشورا، تبلور عالی‌ترین فضایل انسانی و والاترین تجلی فرهنگ ایثار، شهادت و حریت است. نهضت شکوهمند حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، فراتر از یک واقعه تاریخی، مکتبی پویاست که در شریان‌های تاریخ جاری گشته و بشریت را به سوی حق‌طلبی، استقامت در برابر ظلم و صیانت از ارزش‌های الهی رهنمون می‌سازد.

    تاسوعا و عاشورا، روزهای تجدید میثاق با آرمان‌های بلند حضرت سیدالشهدا (ع) و علمدار رشید کربلا، حضرت ابوالفضل العباس (ع) است؛ بزرگ‌مردانی که با خون پاک خویش، شجره طیبه اسلام را آبیاری کردند و درس وفاداری و پایمردی را در جریده عالم به ثبت رساندند.

    اینجانب فرا رسیدن سالروز شهادت مظلومانه حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفای ایشان را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عموم ملت شریف ایران، به‌ویژه مردم مومن و ولایت‌مدار استان گلستان و جامعه خدوم دامپزشکی کشور تسلیت و تعزیت عرض می‌نمایم.

    امید است با استعانت از الطاف الهی و تحت لوای فرهنگ حسینی، همواره در مسیر خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تامین سلامت و امنیت زیستی جامعه، با تاسی به آموزه‌های این نهضت عظیم، گام‌های استوار برداریم.

    علی کاووسی
    مدیرکل دامپزشکی استان گلستان

    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *